wtorek, 18 stycznia 2011

Miś Uszatek

Troszkę wspomnień, gdyż Mis Uasztek to jedna z moich ulubionych bajek, z dzieciństwa:) przede wszystkim to piosenka - "Pora na Dobranoc, bo już księżyc świeci..." , nie raz ją sobie nucę:) Z tego co wiem to już nie jest emitowana jako dobranocka, ale na pewno do zdobycia:)
Sympatyczny pluszak jest bohaterem lubianym przede wszystkim przez dzieci w wieku przedszkolnym. Dzieci w tym wieku identyfikują się z Misiem Uszatkiem ponieważ w bajkach poruszane są problemy dla nich aktualne. Oklapnięte uszko daje mu dużo wdzięku, jest miłym i uczynnym misiem, który o właściwej porze chodzi do łóżka spać - ja jako mała dziewczynka między innymi tego się od niego nauczyłam. Polecam się z nim zaponać.
 http://www.youtube.com/watch?v=LwcNLMVIAPo

Na dobranoc – dobry wieczór
miś pluszowy śpiewa Wam.
Mówią o mnie Miś Uszatek, bo klapnięte uszko mam.
Jestem sobie mały miś, gruby miś,
znam się z dziećmi nie od dziś.
Jestem sobie mały miś, śmieszny miś,
znam się z dziećmi nie od dziś!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz